dijous, 23 de febrer del 2012

Club Editor té l’honor, el privilegi i el gust d’acollir el darrer llibre de Biel Mesquida a la seva col·lecció El Club dels Novel·listes



Biel Mesquida
Llefre de tu
El Club dels Novel·listes, 40
isbn 978-84-7329-164-4
228 pàgines
16,50 euros










“Crec que feia molt de temps, d’ençà que vaig publicar el meu primer llibre, L’adolescent de sal, que no sentia l’eufòria, el fervor, l’entusiasme, la joia i aquesta petita felicitat de veure un llibre meu i nou al carrer. Ara, Llefre de tu m’ha fet pujar la saba, m’ha fet treure nous ulls, m’ha revitalitzat amb una ascensió d’alegria.” Biel Mesquida

 Llefre de tu: literatura que té la consistència de la seda d’aranya. La fragilitat i l’elasticitat conformen la seva força: és com una xarxa, és un parany, extremadament sensible i capaç de detectar en la vibració les minúcies del present. Amb els filats que secreta la ficció ens enllepoleix, i ens caça com a mosques per tal de mostrar-nos en la quietud nerviosa d’avui que volem passar per alt. I ja ho deia Michaux: l’enseignement de l’araignée n’est pas pour la mouche. Però Biel Mesquida la sap llarga: s’agafen més mosques amb la mel.” Sebastià Perelló

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada